زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:49 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 280
نویسنده پیام
rosha آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


اخبار حوادث
پدر ترک کرده، دختر شیشه ای را كشت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متهم در دادگاه: خودم معتاد بودم و نمی خواستم دخترم بدبخت شود.پدری كه دخترش را به دلیل مصرف شیشه به قتل رسانده است در دفاعیاتش گفت، خودش هم سال ها اعتیاد داشت و نمی توانست شاهد اعتیاد و از بین رفتن فرزندش باشد.



این پدر پنج ماه قبل دختر ۲۴ ساله اش را با كمربند خفه و بعد اعضای خانواده اش را با خبر كرد. در ابتدای جلسه محاكمه این متهم كه صبح دیروز برگزار شد سیدرضایی، نماینده دادستان تهران در توضیح كیفرخواست گفت: ۲۴ مرداد به پلیس خبر دادند دختری جوان به نام لاله به دست پدرش كشته شده است.

تحقیقات پلیس نشان داد قاتل لاله، پدرش است. نماینده دادستان تهران در ادامه گفت: با توجه به مدارك به دست آمده و از آنجا كه مادر مقتول به عنوان تنها ولی دم اعلام رضایت كرده است درخواست صدور حكم قانونی را دارم. در ادامه مادر مقتول در جایگاه حاضر شد. او كه در تمام مدت گریه می كرد، گفت: دخترم خیلی سركش بود، خیلی ما را اذیت می كرد البته من باور دارم شوهرم او را به عمد نكشت چون او را خیلی دوست داشت. از وقتی دخترم معتاد شده بود همه اعضای خانواده عذاب می كشیدند. او با پسری رابطه داشت و با هم مواد می كشیدند. یكی از دختران فامیل اعتیاد داشت و شوهرم او را برای ترك برده بود. از وقتی حال آن دختر را دیده بود می گفت می ترسم لاله هم مثل او شود. این زن ادامه داد: من رضایت دادم چون می دانم شوهرم از روی عمد این كار را نكرده است. از دادگاه هم درخواست دارم با توجه به اینكه من و دختر كوچكم تنها هستیم حكمی بدهد كه ما عذاب نكشیم.

سپس خواهر بزرگ مقتول صحبت كرد. او گفت: لاله مدتی قبل از مرگش از خانه من دزدی كرده بود، او انگشتر شوهرم را دزدیده بود. هرچه گفتیم آن را پس بده زیر بار نرفت و گفت دزدی كار او نیست، در حالی كه روبه روی خانه ما یك شركت است كه دوربین مدار بسته دارد و ما فیلم آن را دیدیم و شوهرم آن را به دادگاه هم ارایه داد البته شوهرم مدتی صبر كرد تا لاله انگشتر را پس دهد وقتی دید او حاضر نیست دزدی را قبول كند، شكایت كرد.

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم. لاله دخترم به دست من كشته شد اما قصدی در قتلش نداشتم. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود گفت: مدتی بود می دانستم دخترم معتاد شده است. خودش كار می كرد و پول توجیبی هم می گرفت و همه آن را خرج مواد خودش و یك پسر می كرد. چندبار به او گفتم دست از این كار بردار اما زیر بار نمی رفت و می گفت اعتیاد ندارد. كار به جایی رسیده بود كه از خانه خواهرش هم دزدی می كرد و آبروی ما را همه جا برده بود. او انگشتر دامادم را دزدیده و آن را به پسر مورد علاقه اش داده بود تا بفروشد و با هم مواد بكشند. بارها به لاله گفتم بیا برویم انگشتر را پس بگیریم و از آن پسر شكایت كنیم اما جواب می داد آدرس آن پسر را ندارد. هرچه می گفتم او تو را گول زده و این زندگی عاقبت ندارد، قبول نمی كرد.

متهم ادامه داد: «لاله همه را كلافه كرده و آبرویمان را همه جا برده بود. تا اینكه روز حادثه كنترلم را از دست دادم و دیگر نتوانستم بر خودم مسلط شوم. آن روز داشت از خانه بیرون می رفت من در حمام بودم و می خواستم دوش بگیرم، دیدم دارد لباس می پوشد. پرسیدم كجا می روی گفت با دوستانم قرار دارم، گفتم نباید بیرون بروی چون می دانم می خواهی شیشه بكشی، جواب داد كه هركاری دوست داشته باشد، انجام می دهد. از حمام بیرون رفتم و او را در پاگرد گرفتم و به خانه بردم. گفتم اجازه نمی دهم بروی، خواست فرار كند. كمربند را برداشتم و دنبالش كردم با كمربند زدمش. گفت صد روز هم من را در این خانه نگه داری باز هم فرار می كنم و می روم. دیگر نتوانستم تحمل كنم، كمربند را دور گردنش انداختم و فشار دادم. گفتم لاله باز هم از خانه بیرون می روی؟ جواب نداد. كمربند را رها كردم چند بار صدایش كردم. جواب نداد. دیدم نفس نمی كشد. دخترم مرده بود. حال بدی داشتم. هیچ پدری نمی تواند دست به چنین كاری بزند، من واقعا از خود بی خود شده بودم.

متهم در ادامه گفت: وقتی دیدم دخترم مرده و كاری از دستم بر نمی آید به خواهرم و برادران همسرم تلفن زدم و موضوع را گفتم و بعد هم بازداشت شدم. در این هنگام قاضی همتیار رییس شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران به ۱۰ فقره سابقه متهم كه همگی در رابطه با اعتیاد به هرویین بود، اشاره كرد و گفت: تو خودت اعتیاد داشتی چطور از دخترت می خواستی اعتیادش را ترك كند؟ متهم جواب داد: هشت سال است كه اعتیادم را ترك كرده ام. من راننده كامیون بودم و برای اینكه بتوانم شب ها رانندگی كنم، مواد مصرف می كردم، بیشتر هم تریاك استفاده می كردم. بعد از سال ها اعتیاد بالاخره ترك كردم. چون خودم مواد مصرف كرده بودم می دانستم چقدر بدبختی دارد و نمی خواستم دخترم در این بدبختی گرفتار شود. او از دوران نوجوانی سركشی می كرد، ترك تحصیل كرد و گفت می خواهد كار كند و بعد به سمت موادمخدر رفت.

در ادامه وكیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و از دادگاه خواست به علت اینكه انگیزه مقتول شرافتمندانه است، او را از اتهام قتل عمد تبرئه كنند. سپس متهم برای بیان آخرین دفاعیاتش در جایگاه حاضر شد و گفت: دختری دارم كه دانشجوست و همسرم هم تنهاست برای اینكه آنها بی سرپرست نشوند، درخواست دارم در حكمم تخفیف بدهید. بنابر این گزارش بعد از پایان جلسه محاكمه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند...

یکشنبه 18 دی 1390 - 17:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rosha آفلاین



ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


پاسخ : 1 RE اخبار حوادث
قاچاقچیان شكم دختر جوان را دریدند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دختر معتاد و فراری از خانه، راز جنایت دلخراش باند قاچاق موادمخدر را فاش كرد.

به گزارش «جام جم»، این دختر جوان كه بسیار وحشت زده به نظر می رسید پس از حضور در یكی از كلانتری های اصفهان از به قتل رسیدن دختری كه با بلعیدن موادمخدر قصد حمل آن را داشت، پرده برداشت.

دختر جوان با معرفی خود به نام سحر به افسر مبارزه با موادمخدر كلانتری گفت: اواخر دوران دبیرستان در پی دوستی با افراد ناباب به دام اعتیاد افتادم و شرایط به گونه ای رقم خورد كه پس از مدتی به دلیل سرقت از خانه برای تامین هزینه موادمخدر با والدینم درگیر شدم و از خانه فرار كردم.

وی افزود: پس از مدتی همراه جوانی كه در خیابان با او آشنا شده بودم، به یكی از شهرهای شرقی كشور رفتم كه در این شهر غریب این جوان مرا رها كرد و در ادامه در پی آشنایی با خانواده ای كه در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت می كردند، برای تامین هزینه اعتیادم مجبور به حمل و قاچاق موادمخدر شدم.دختر ۱۹ ساله یادآور شد: آنها هروئین ها را در بسته های چند گرمی در اختیارم قرار می دادند و من نیز با مخفی كردن بسته ها در بدنم، با وسایل حمل و نقل عمومی به اصفهان می آمدم.

جنایت دلخراش

دختر جوان در حالی كه با یادآوری حادثه جنایت دلخراش، كنترل خودش را از دست داده بود و بشدت می گریست، گفت: آخرین بار به اتفاق دختر جوان دیگری كه او نیز همانند من پس از اعتیاد در دام قاچاقچیان گرفتار شده بود، با بلعیدن موادمخدر عازم اصفهان شدیم.

در میانه راه به دلیل باز شدن یكی از بسته های هروئین در شكم این دختر، او به حالت اغما رفت و اعضای باند كه ما را سایه به سایه دنبال می كردند، به بهانه انتقال دختر جوان به بیمارستان، او را از خودرو پیاده و به خرابه ای بردند و آنجا شكمش را پاره كردند.

وی افزود: آنها پس از خارج كردن بسته های هروئین از شكم این دختر، جسدش را در همان خرابه رها كردند و مجددا با یك اتوبوس عبوری عازم اصفهان شدیم.

سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان در این باره گفت: سحر با دیدن این صحنه وحشتناك متوجه شده بود كه ممكن است قربانی بعدی او باشد، به همین دلیل پس از انتقال آخرین محموله از چنگال آدم رباها فرار و خود را به كلانتری معرفی كرده است.

وی افزود: باندهای قاچاق موادمخدر از خشن ترین گروه های تبهكاری هستند و برای رسیدن به اهداف پلید خود، از هیچ جنایتی فروگذار نمی كنند كه نمونه آن را در اعترافات دختر فراری از خا نه شاهد هستیم.

رضایی خاطرنشان كرد: به كار گرفتن دختران و پسران فراری از خانه، از شگردهای این گروه های تبهكاری است و در حال حاضر با توجه به اظهارات سحر ۱۹ ساله كه از نزدیك شاهد یك جنایت دلخراش و وحشتناك بوده، موضوع برای پیگیری و تحقیقات در دستور كار ماموران قرار گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: بررسی ها نشان می دهد قاچاقچیان موادمخدر اگر احساس كنند فردی برای ادامه فعالیت آنها مشكل ساز خواهد شد، بدون لحظه ای تردید او را حذف خواهند كرد.

وی افزود: در این پرونده نیز اگر دختر جوان پس از باز شدن هروئین های بلعیده شده، به بیمارستان انتقال می یافت، راز فعالیت تبهكارانه قاچاقچیان بی رحم فاش می شد و به همین دلیل آنها او را به طرز دلخراشی به قتل رسانده اند.

سرهنگ رضایی یادآور شد: با دستور قضایی، تحقیق برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ و كشف جسد دختر جوان در خرابه آغاز شده است....

یکشنبه 18 دی 1390 - 17:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rosha آفلاین



ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


پاسخ : 2 RE اخبار حوادث
2012سال 2012-حوادث در سال 2012
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2012سال 2012-حوادث در سال 2012



2012: سال 2012-بر اساس شواهد علمی موجود و مدارك تاریخی، نظریه هایی وجود دارد که به وقوع حوادثی در سال 2012 پرداخته است که این حوادث به احتمال زیاد باعث نبودی جهان می شود.



سال2012 :بسیاری از دانشمندان با توجه به شرایط كنونی زمین و بحرانهای موجود بسیار نگران حیات بشر بوده و به مطالعه بر روی حقایق و حوادثی می پردازند كه می تواند روزی منجر به یک حادثه و اتمام حیات بر روی سیاره آبی شود. به اعتقاد برخی نظریه ها پایان یافتن جهان كه در تقویم باستانی اقوام مایا تاریخ آن سال 2012 ذكر شده است می تواند به دلایل مختلفی به واقعیت تبدیل شود. نشریه تلگراف نیز با توجه به این نظریه ها و مدارك به بررسی برخی از این دلایل و میزان احتمال تحقق این حوادث پرداخته است.

حوادث ناشی از حمله بیگانگان فضایی:

سال 2012 :این حوادث در ابتدا به موضوع بسیاری از آثار هنری علمی تخیلی تبدیل شد اما به تدریج محققان دریافتند كه نگرانی از حوادث ناشی از حمله بیگانگان به زمین رو به افزایش است. تعداد موارد مشاهده یوفوها افزایش پیدا كرده و نشانه ها و مدارك زیادی از مشاهده این پدیده های

غریب ارائه شده است. از جمله این شواهد تلاش دولتهای مختلف در سرتاسر جهان برای كنترل یوفوها طی 50 سال گذشته است. اما با وجود تمامی این شواهد و مدارك كه بسیاری آنها را خیالی و زاده توهم شاهدان می دانند، احتمال وقوع حمله بیگانگان به زمین تا سال 2012 تنها 0.1 از 10 تخمین زده شده است.





حوادث ناشی از برخورد با زمین:

سال 2012 :هزاران انجمن اینترنتی و سایتهای مختلف اعلام كرده اند زمانی در اوایل قرن 21 میلادی حادثه ای رخ می دهد که در آن سیاره ای ناشناخته با زمین برخورد كرده و یا از فاصله ای بسیار نزدیك از كنار زمین عبور خواهد كرد و در نتیجه تمدن را نابود كرده و یا خسارات و دگرگونی های عظیم و جبران ناپذیری را بر روی زمین به جا خواهد گذاشت.

این سیاره با نام خیالی "نیبیرو" سیاره ای در منظومه خورشیدی فرض شده است كه در مداری نامنظم در حركت بوده و هر سه هزار و 700 سال یكبار به قسمتهای داخلی منظومه خورشیدی راه پیدا می كند. شواهد بسیار كمی برای اثبات این نظریه ارائه شده است كه از آن جمله می توان به معرفی 10 سیاره توسط ناسا در سال 2005 اشاره كرد كه در خارج از منظومه خورشیدی به سر می برند و شاید تا سال 2012 به قسمتهای داخلی منظومه خورشیدی وارد شده و از نزدیكی زمین عبور كنند. با این همه احتمال وقوع این حادثه 0.2 از 10 تخمین زده شده است.

حوادث ناشی از بحران خورشیدی:

سال 2012: این بحران یكی از معدود سناریوهایی است كه با انتهای تقویم مایانها در ارتباط است و می تواند پایه علمی داشته باشد. در این سناریو كه احتمال وقوع آن 0.3 از 10 برآورد شده است، حوادث ناشی از تابشهای شدید خورشیدی و یا انفجارهای گازی در دسامبرسال 2012 می تواند زمین را در خود غرق كرده و نوع بشر را به همراه اكو سیستم زمین نابود سازد. تا كنون شواهدی مبنی بر وقوع چنین پدیده ای در سال 2012 ارائه نشده اما ارتباطاتی میان دوره های 11 ساله خورشیدی و چرخه زمانی تقویم مایانها یافته شده است. با این حال با وجود اینكه شعله های خورشیدی می تواند برای برخی از تجهیزات، ماهواره ها و فضانوردان مشكلاتی را ایجاد كند اما از قدرتی كه بتواند زمین را حداقل تا سال 2012 ویران سازد برخوردار نخواهد بود. تنها حادثه و خطر جدی كه از سوی خورشید زمین را تهدید می كند،حوادث ناشی از اتمام انرژی خورشید و بلعیده شدن زمین توسط این ستاره عظیم است كه آن نیز تا پنج بیلیون سال آینده ممكن خواهد بود.

حوادث ناشی از تغییر قطبهای مغناطیسی:

سال 2012 :بسیاری معتقدند قطبهای مغناطیسی زمین در سالهایی نه چندان دور تغییر خواهند كرد و بر الگوی چرخش مداری زمین تاثیر گذاشته و فاجعه ای بزرگ را به وجود خواهد آورد. این افراد مداركی از تغییر قطبی زمین در گذشته ارائه كرده و معتقدند این تغییرات را می توان با مطالعه نقاط خورشیدی و تئوری میدانهای مغناطیسی مشاهده كرد. در عین حال برخی معتقدند مایانها و مصریان باستان نیز از وقوع چنین پدیده ای در آینده آگاه بوده اند اما این راز امروزه توسط دولتها مخفی باقی مانده است. محققان دانشگاه پرینستون و تولوس در فرانسه با بررسی مدارك مختلف دریافته اند كه سیاره زمین در حدود 800 میلیون سال پیش دورانی را برای متعادل سازی قطبهای خود پشت سر گذاشته است. تغییر زاویه 50 درجه ای در قطب شمال طی 20 میلیون سال از جمله شواهد و حوادثی است كه محققان به آن دست یافته اند و بر همین اساس معتقدند امكان وقوع چنین پدیده ای وجود دارد اما طی یك میلیون سال آینده و درصد احتمال وقوع آن یك از 10 خواهد بود.

حوادث ناشیی ازانفجارابرآتشفشان:

سال 2012 :انفجار ابر آتشفشانی یكی از عظیم ترین انفجارهایی خواهد بود كه در تاریخ بشر دیده شده و در اثر افزایش میزان ماگما در هسته زمین و عدم وجود راه فرار از این منطقه از زمین به وجود خواهد آمد. نتیجه چنین انفجاری پراكنده شدن میزان زیادی از گازهای سمی در اتمسفر زمین و پوشانده شدن قسمتهای زیادی از خشكی ها توسط ماگماها خواهد بود. تصاویری كه توسط ماهواره ها طی سالهای گذشته به ثبت رسیده است نشانه هایی از تغییر را در سنگهای مذاب زیر زمینی نمایش می دهد كه می تواند درصد احتمال این انفجار را یك از 10 ساخته و مدارك علمی را برای اثبات این نظریه ارائه دهد.

حوادث ناشیی ازكاهش ذخایر نفتی(نقطه اوج نفتی):

سال 2012 :حوادث ناشی از كاهش ذخایر نفتی جهانی قطعا واقعیتی است كه می تواند به فروپاشی سرمایه گذاری و اقتصاد جهانی منجر شود. اما نظریه نقطه اوج نفتی درباره موضوع افزایش تقاضا در برابر میزان تولید بحث می كند بر اساس این نظریه زمانی فرا خواهد رسید كه تقاضای این منبع انرژی از میزان تولید آن پیشی خواهد گرفت. به گزارش مهر، برخی معتقدند این پدیده در حال حاضر آغاز شده است اما برخی دیگر آغاز آن را سال 2012 اعلام كرده اند. با این همه و با وجود تلاش برای تولید منابع جایگزین انرژی احتمال وقوع این پدیده 4 از 10 محاسبه شده است.

حوادث ناشیی ازنابودی نسل زنبورها:

سال 2012 :36 درصد از كندوهای زنبور در ایالات متحده در زمستان 2008 به دلیل حادثه ای به نام اختلال نابودی كلونی زنبورها از بین رفتند. این حادثه كه طی آن تمامی زنبورهای كارگر یك كندو به صورت ناگهانی می میرند و تنها زنبور ملكه به جا می ماند در چندین كشور اروپایی از جمله فرانسه، بلژیك، ایتالیا، پرتغال و اسپانیا رواج یافته است. تا كنون دلایلی مانند آفتها، تغییرات شدید جوی و امواج تلفن همراه عوامل بروز این اختلال اعلام شده اند اما تاثیر هیچ یك از آنها تا كنون به اثبات نرسیده است و از آنجایی كه تا كنون درمانی موثر نیز برای كنترل این اپیدمی ارائه نشده است، پیش بینی می شود نظریه انقراض زنبورها به زودی به واقعیتی تلخ تبدیل شود.

یکشنبه 18 دی 1390 - 17:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | اخبار حوادث | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS