زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:28 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 392
نویسنده پیام
rosha آفلاین


ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


بیوگرافی هنرمندان
بیوگرفی مهتاب کرامتی Mahtab Keramati
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یک بانوی زیبای ایرانی که که به لحاظ نوع تیپ ظاهری کمی با بقیه بازیگران زن ایران تفاوت دارد و شاید همیشه بهترین گزینه برای ایفای نقش در فیلمهای مربوط به روم و یونان باستان باشد. مهتاب کرامتی در 25 مهر سال 1349 در تهران به دنیا آمد. در کودکی به بازیگری علاقه بسیاری داشت و همیشه در خانه بهمراه خواهرش به ایفای نقش می پرداخت و در این زمینه از همان سالهای نوجوانی کتابهای فراوانی میخواند. او با وجود علاقه به بازیگری ولی در سال 1368 به تحصیل در رشته میکروبیولوژی می پردازد و مدرک لیسانس این رشته را از دانشگاه آزاد اخذ می کند. هنوز هم معتقد است باید در کنار بازیگری حرفه دیگری داشت تا ذهن معطوف درآمد زایی از طریق بازیگری نباشد.

پس از دوران دانشجوئی و در سال 1375به کلاس آزاد بازیگری امین تارخ می رود و در همین کلاسها بود که مورد توجه قرار گرفت و 6 ماه بیشتر طول نکشید که برای ایفای نقش هلن در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس (مجید انتظامی) از او دعوت بعمل آمد وبا همین مجموعه موفق و بیاد ماندنی شناخته و می شود. شاید هر کسی جای او بود و این شهرت را پیدا می کرد استفاده بهینه تری از موقعیتش میبرد.

در سال 1377 اولین فیلم سینمائی خود را به کارگردانی سعید سهیلی بنام مردی از جنس بلور به روی پرده می برد ولی چندان درخششی برایش محسوب نشد. در سال بعد اولین فیلم کمدی خود را در کنار پرویز پرستوئی در فیلم مومیائی3 تجربه می کند و دومین فیلمش در همان سال را در کنار ابوالفضل پورعرب و کارگردانی ابوالحسن داودی بنام مرد بارانی بازی میکند که نامزد دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر می شود.

مریم مقدس باز هم یک اثر تاریخی مذهبی به کارگردانی شهریار بحرانی بود که مهتاب در آن بازی کرد . به صورت فیلم /مجموعه تلویزیونی به نمایش درآمد. اما فیلم "بهشت از آن تو" تجربه ای متفاوت از علیرضا داوود نژاد بود که بازی خوب کرامتی به آن جلوه داد. سال ۸۰ تنها به بازی در مجموعه تلویزیونی خاک سرخ می پردازد که اولین تجربه تلویزیونی حاتمی کیا محسوب می شود . او نقش یک زن جنوبی که به دنبال دخترش می گردد برای دومین بار رویاروی پرویزپرستویی قرار می گیرد که شاید تا به امروز بهترین بازی کرامتی در یک اثر محسوب می شود . در سال ۸۱ در فیلم" ملاقات با طوطی" همراه با ماهایا پطرسیان و محمد رضا فروتن ظاهر می شود که دومین همکاری او با علیرضا داوودنژاد محسوب می شود . شاه خاموش در سال بعد به کارگردانی همایون شهنواز تجربه ناموفق تاریخی بود و نتوانست هیچ موفقیتی چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ هنری برای او در پی داشته باشد. هشت پا حاصل سومین همکاری او با علیرضا داوود نژاد می باشد. پس از آن در همکاری با سیروس الوند رستگاری در هشت و بیست دقیقه رابازی می کند که در آن باشهاب حسینی و بهرام رادان همبازی است.

مهتاب کرامتی بعنوان سفیر یونیسف هم در ایران شناخته می شود و سفرهای زیادی را بعنوان سفیر یونیسف به شهرها و مناطق محروم ایران داشته است.

گفتنی است مهتاب کرامتی یک تجربه ناموفق ازدواج با بابک ریاحی پور از موفق ترین نوازنده های ایران را دارد که به جدائی منجر شد و او اکنون تنها زندگی می کند.

مهتاب کرامتی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به دست آورد.
فیلم شناسی :

مردی از جنس بلور (سعید سهیلی ، ۱۳۷۷)
مومیایی ۳ (محمدرضا هنرمند ، ۱۳۷۸)
مرد بارانی (ابوالحسن داودی ، ۱۳۷۸)
بهشت از آن تو (علیرضا داودنژاد ، ۱۳۷۹)
ملاقات با طوطی (علیرضا داودنژاد ، ۱۳۸۲)
شاه خاموش (همایون شهنواز ، ۱۳۸۲)
هشت پا (علیرضا داودنژاد ، ۱۳۸۳)
رستگاری در هشت و بیست دقیقه (سیروس الوند ، ۱۳۸۳)
حس پنهان (مصطفی رزاق کریمی ، ۱۳۸۵)
پاداش سکوت (مازیار میری ، ۱۳۸۵)
آدم (رضا کاهانی ، ۱۳۸۵)
زن‌ها فرشته‌اند (شهرام شاه‌حسینی ، ۱۳۸۶)
آتش سبز (محمدرضا اصلانی ع ۱۳۸۶)
تردید (واروژ کریم مسیحی ، ۱۳۸۷)
دوزخ برزخ بهشت (بیژن میرباقری ، ۱۳۸۷)
بیست (عبدالرضا کاهانی ، ۱۳۸۷)
شبانه روز (کیوان علی محمدی و امید بنکدار ، ۱۳۸۷)
آلزایمر(نسیان) (احمدرضا معتمدی، ١٣٨٩)

مجموعه های تلویزیونی :

مردان آنجلس (مجموعه ، فرج‌الله سلحشور ، ۷۷-۱۳۷۶)
مریم مقدس (مجموعه ، شهریار بحرانی ، ۱۳۷۹)
خاک سرخ (مجموعه ، ابراهیم حاتمی‌کیا ، ۸۰-۱۳۷۹)

سه شنبه 20 دی 1390 - 15:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rosha آفلاین



ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


پاسخ : 1 RE بیوگرافی هنرمندان
ليلا اوتاديLeila Otadi
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ليلا اوتادي متولد سال 1362 و فارغ التحصيل رشته معماري از دانشگاه تهران است. بازيگري در عرصه تئاتر نقطه شروع كار هنري او بوده و چند سالی است كه در اين عرصه فعاليت مي كند.
اولين بار چهره او را در يك فيلم سينمايي ديديم كه نقش كوتاهي داشت، در فيلم «چشمان سياه» ، اما ماه رمضانی که گذشت او را در سريال «آخرين گناه» در نقش «آوا» ديديم.
از او مي پرسم: «شما با تجربه يك فيلم سينمايي، كار تصويري را شروع كرديد. كار تلويزيوني نسبت به كار سينمايي چه تفاوتهايي برايتان داشت كه به سريالهاي تلويزيوني روي آورديد؟
مي گويد: «تفاوت كار سينمايي با تلويزيوني خيلي زياد است. سينما وجوه خاص خودش را دارد اما اين كه من بعد از يك فيلم سينمايي به بازي در يك سريال روي آوردم، بيشتر به اين خاطر بود كه مخاطب تلويزيون با مخاطب سينما متفاوت است. سينما مخاطبان محدودي دارد، علاوه بر اين ديدها هم نسبت به سينما و تلويزيون متفاوت است. به عقيده من گاهي سراغ كار تلويزيوني رفتن هم براي بازيگر بد نيست.» مي پرسم چه نظري در مورد نقشهاي منفي و مثبت داري؟ مي گويد: «فكر مي كنم نقشهاي مثبت و منفي تفاوتي با هم ندارد، مهم اين است كه بازيگر از پس نقش، خوب بربيايد و خوب كارش را اجرا كند، اما اين كه مي گويند نقش مثبت و منفي، براي من به شخصه هيچ وقت تفاوتي با هم نداشته اند.» قبول كردن يك نقش با همه فراز و فرودهايش القاي حسي خاص را در بازيگر مي طلبد. وقتي از اوتادي در اين مورد مي پرسم با تأكيد مي گويد: «فكر مي كنم به لحاظ ذهني بازيگر حسي مي تواند با كارش هماهنگ شود، اما من ترجيح مي دهم كه علاوه بر حس، تكنيك را هم در كار در نظر بگيرم. من خيلي از نظر حسي با نقش ارتباط برقرار نمي كنم، بلكه سعي مي كنم نقشم را با منطق در ذهنم تحليل و مسائلي كه به لحاظ روانشناختي در نقش ديده مي شود را براي خودم باز كنم.
در انتخاب نقش هم اين مسأله را لحاظ مي كنم، مي پرسم چطور؟ مي گويد: «بهترين نكته فيلمنامه است، بعد كارگردان و در نهايت نقش كه براي هر نقش هم مطالعه در مورد آدمهايي كه به آن شخصيت و نقش نزديكترند، مي تواند به بازيگر براي رسيدن به آن شخصيت كمك كند و اين مسائل برايم اهميت خاصي دارند». از اوتادي مي پرسم به نقش مقابل و بازيگري كه اين نقش را ايفا مي كند چقدر اعتماد مي كند؟ مي گويد: «سعي مي كنم كه اعتمادم خيلي بالا باشد. هر بازيگري اوايل كار دوست دارد با كساني كار كند كه حرفه اي هستند و تجربه زيادي دارند. من خوشبختانه در اين زمينه شانس بزرگي داشتم و اصولاً كار با حرفه اي ها آرامش بازيگر را تضمين مي كند».
از آنجا كه اوتادي تجربه كار در تئاتر هم داشته از او مي پرسم در مورد تئاتر چطور فكر مي كند. مي گويد: «تئاتر كاري زنده است و كار زنده تمركز رواني زيادي را مي طلبد. چون در اين فضا نه تكرار و نه كات وجود دارد. بازيگر بايد يك بار بازي كند، آن هم خوب و بدون نقص!» اوتادي را در سريال «آخرين گناه» در نقش «آوا» ديده بوديم.
از او در مورد اين نقش مي پرسم، مي گويد: «اولين نكته اي كه بايد بگويم اين است كه براي كارهاي مناسبتي هيچ وقت كل فيلمنامه را آماده نداريم، اما من چكيده اي از كار را خواندم و تقريباً مي دانستم كه چه اتفاقي قرار است براي اين نقش بيفتد. بعدها هم كه حدود نصف فيلمنامه آماده شد، همه بازيگران سريال اين فيلمنامه را خواندند و همه با اعتماد به كار، از اين حيث كه پاياني شايسته خواهد داشت نقشها را قبول كرديم. با توجه به اين كه كارهاي مناسبتي فيلمنامه كاملي ندارند، بازيگر و عوامل سريال استرس زيادي را تحمل مي كنند. ولي با اين وجود ما اين استرس را نداشتيم و از اين بابت خيال همه براي كار كردن راحت بود. تجربه كار با آقاي سهيلي براي همه، خصوصاً براي من بسيار شيرين و لذت بخش بود
مجموعه تلویزیونی

مجموعه خونمردگی
مجموعه آخرین گناه
مجموعه مهر و ماه
مجموعه اشک هاولبخندها (حسن فتحی)

فیلم تلویزیونی

تله‌فیلم گوشه نشینان (سیروس مقدم)
تله‌فیلم بیرون از بهشت
تله‌فیلم همان روز (علیرضا امینی)
تله‌فیلم خواب بد (منوچهر هادی) (۱۳۸۸)

سینمایی

۱۳۸۹ دردسر بزرگ (مهدی گلستانه)
۱۳۸۹ پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)
۱۳۸۸ به دنبال خوشبختی (بهمن گودرزی)
۱۳۸۸ عروسک (ابراهیم وحیدزاده)
۱۳۸۸ باغ قرمز (امیر سماواتی)
۱۳۸۸ آدمکش (رضا کریمی)
۱۳۸۷ پسر آدم ، دختر حوا (رامبد جوان)
۱۳۸۷ حرکت اول (فرهاد نجفی)
۱۳۸۷ دعوت (ابراهیم حاتمی کیا) اپیزودی که اوتادی در آن بازی کرد، اکران نشد.
۱۳۸۶ زن‌ها فرشته‌اند (شهرام شاه حسینی)
۱۳۸۵ چهار انگشتی (سعید سهیلی)
۱۳۸۵ فیلم کوتاه فرش و فرشته از مجموعه فرش ایرانی
۱۳۸۵ قصه دل‌ها (هوشنگ درویش‌پور، حسن کیاده)
۱۳۸۴ چپ دست (آرش معیریان)
۱۳۸۳ بید مجنون (مجید مجیدی)
۱۳۸۱ چشمان سیاه (ایرج قادری)

سه شنبه 20 دی 1390 - 16:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rosha آفلاین



ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


پاسخ : 2 RE بیوگرافی هنرمندان
الناز شاکر دوستElnaz Shakerdoost
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نام : الناز شاکردوست

تاریخ تولد: ۷ تیر ۱۳۶۳

محل تولد : تهران

سال‌های فعالیت ۱۳۸۳ تا کنون

مدرک تحصیلی : دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران

الناز شاکردوست در ۱۳۶۳ به‌دنیا آمد در بیست سالگی (۱۳۸۳) با بازی در فیم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.در دوران دبستان عاشق بازيگري شد.دانشجوي تئاتر از دانشكده هنر و معماري دانشگاه تهران است. كلا انساني عجيبي است.. عاشق فوتبال است شبيه بازيگري ! مادر خود را بسيار دوست دارد. وی تا به حال دو بار نامزد دریافت تندیس خانه سینما شده‌است. شاکردوست هم از سال ۱۳۸۳ و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد. او در این سال​‌ها در ۲۵ فیلم سینمایی که اغلب فیلم‌هایی تجاری بودند بازی کرده‌است که از جمله این کار‌ها می‌توان به «بی​وفا»، «کیش و مات»، «مجنون لیلی» و «عروس فراری» اشاره کرد. دوست صميمي او گوهر خير انديش است كه حداقل 30 سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقي وارد سينما شد.به گفته كيومرث پوراحمد وقتي دنبال يك بازيگر حدودا 20 ساله ميگشته كه الناز رو ديده و از بازي وي كه در ان موقع در تئاتر بازي مي كرده خوشش امده و او را در فيلم گل يخ به عنوان بازيگر نقش اول بازي داده است. بازي هاي مختلف و نقش هاي مختلف كه از او ديديم او را يك بازيگر باهوش و با استعداد معرفي كرده است. بازي هاي متفاوت نظير يك دختر پولدار در عروس فراري ... يك دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. يك دختر نسل سومي در چه كسي امير را كشت (بازي او در اين فيلم عالي بود..بسيار بهتر از نيكي كريمي . مهناز افشار و...)و بازي بسيار زيباي او در فيلم بي وفا(به عنوان يك دختر پايين خيابوني كه عمرا هيچ بازيگري نمي تونست اين نقش را به اين خوبي بازي كن).در اين سه سال و تا سن 22 سالگي بازي در 11 فيلم يك امار فوق العاده براي يك بازيگر است..منتقدين بسياري از همان اول از بازي او تعريف كرده اند. حتي هنرمنداني مانند مرحوم منوچهر نوذري از بازي وي تعريف كرده اند.. همچنين مهدي فخيم زاده كارگردان خوب كشورمان عنوان كرده است كه الناز شاكردوست به زودي بهترين بازيگر سينماي ايران خواهد شد.
فیلم شناسی :

* ۱۳۸۸: سلام بر عشق (اصغر نعیمی) - محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم * ۱۳۸۸: شرط اول (مسعود اطیابی) * ۱۳۸۸: از ما بهتران (مهرداد فرید) * ۱۳۸۸: ناسپاس (پروژه حضرت موسی ع) (حسن هدایت) * ۱۳۸۸: شرخر (حسین شهابی) * ۱۳۸۸: چراغ قرمز (علی غفاری) * ۱۳۸۸: فاصله (کامران قدکچیان) * ۱۳۸۸: نقطه بی بازگشت (سایه) (سیروس رنجبر) * ۱۳۸۷: پوسته (مصطفی آل‌احمد) * ۱۳۸۷: دل خون (محمدرضا رحمانی) * ۱۳۸۷: کیش و مات (جمشید حیدری) * ۱۳۸۷: دو خواهر (محمد بانکی) * ۱۳۸۷: حرکت اول (فرهاد نجفی) * ۱۳۸۷: دو راه حل برای یک مسئله (قاسم جعفری) (فیلم کوتاه) * ۱۳۸۷: کارناوال مرگ (رضا اعظمیان) * ۱۳۸۶: باد در علفزار می‌پیچد (خسرو معصومی) * ۱۳۸۶: در میان ابرها (سید روح الله حجازی) * ۱۳۸۶: مجنون لیلی (قاسم جعفری) * ۱۳۸۵: اتوبوس شب (کیومرث پور احمد) * ۱۳۸۵: بی وفا (اصغر نعیمی) * ۱۳۸۵: خدا نزدیک است (علی وزیریان) * ۱۳۸۵: قاعدهٔ بازی (احمدرضا معتمدی) * ۱۳۸۵: چند می‌گیری گریه کنی؟ (شاهد احمدلو) * ۱۳۸۴: چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم‌پور) * ۱۳۸۴: قتل آن لاین (مسعود آب پرور) * ۱۳۸۳: عروس فراری (بهرام کاظمی) * ۱۳۸۳: مجردها (اصغر هاشمی) * ۱۳۸۳: گل یخ (کیومرث پوراحمد) سریال * ۱۳۸۹: قلب یخی (محمدحسین لطیفی) - اولین سریال بخش خصوصی ایرانی (شامل سه فصل ۱۲ قسمتی)

سه شنبه 20 دی 1390 - 16:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rosha آفلاین



ارسال‌ها : 110
عضویت: 16 /10 /1390
سن: 15


پاسخ : 3 RE بیوگرافی هنرمندان
علی صادقیAli Sadeghi
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ یکی از بازیگران طنز سینما و تلویزیون ایران است .پدرش تراشکار و مادرش خانه دار است یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد. وی به گفته ی خودش به طور اتفاقی و با مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا وارد عرصه سینما شد.

اصلاً اهل فوتبال نیست و بین سازها به گیتار برقی بیشتر علاقه دارد. خود او کار کوچه ی اقاقیااش را بیشتر از بقیه دوست دارد.بزرگترین آرزوی وی این است که آخر و عاقبتش به خیر باشد.
ایده ی وی در زندگی این است که یک مزرعه داشته باشد در استرالیا با گاو ...
خوبی اخلاق وی این است که دروغ در کارش نیست. بدی اخلاقش هم اینه که خیلی رک است.
در زندگی بیشتر ازموسیقی گوش دادن لذت می برد خودش میگه که اگه دوباره به دنیا بیاد میره سراغ آهنگسازی ولی برای بازیگری هم ارزش زیادی قائله.
کارتون مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی یه کارتون عروسکی به نام ارگ و جیرجیر، بل و سباستین بود.
سینما
سال نام فیلم سمت کارگردان اکران توضیحات
۱۳۸۹ همه چی آرومه بازیگر مصطفی منصوریار - -
۱۳۸۹ ورود زنده ها ممنوع بازیگر جواد مزدآبادی - -
۱۳۸۹ پیتزا مخلوط بازیگر حسین قاسمی جامی - -
۱۳۸۹ ورود آقایان ممنوع بازیگر رامبد جوان - -
۱۳۸۸ بعد از ظهر سگی سگی بازیگر مصطفی کیایی ۱۴ مهر ۱۳۸۹ -
۱۳۸۸ سه درجه تب بازیگر حمیدرضا صلاحمند - -
۱۳۸۸ زمهریر بازیگر علی روئین تن - -
۱۳۸۸ ازدواج در وقت اضافه بازیگر سعید سهیلی خرداد ۱۳۸۹ -
۱۳۸۸ شیر و عسل بازیگر آرش معیریان اردیبهشت ۱۳۸۹ -
۱۳۸۷ زندگی شیرین بازیگر قدرت الله صلح میرزایی شهریور ۱۳۸۸ -
۱۳۸۷ کیش و مات بازیگر جمشید حیدری مرداد ۱۳۸۸ -
۱۳۸۷ حرکت اول بازیگر فرهاد نجفی اکران نشد به صورت VCD و DVD توسط تصویر دنیای هنر منتشر گردید
۱۳۸۶ تیغ زن بازیگر علیرضا داوودنژاد ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ -
۱۳۸۵ اگه می‌تونی منو بگیر بازیگر مهمان شاهد احمد لو خرداد ۱۳۸۶ -
۱۳۸۴ چپ دست بازیگر مهمان آرش معیریان بهمن ۱۳۸۴ -
۱۳۸۴ هوو بازیگر علیرضا داوودنژاد ۲ فروردین ۱۳۸۵ -
۱۳۸۳ پیک نیک در میدان جنگ بازیگر سید رحیم حسینی - -
۱۳۸۳ آقا بازیگر امید بهکار - -
۱۳۸۲ روایت سه گانه (اپیزود دوم، شوخی‌های خدا) بازیگر عبدالحسن برزیده - فیلم توقیفی
فیلم ویدیویی-تلویزیونی

۱۳۸۹: عاشقی با اعمال شاقه (کارگردان: حسام حميدي)
۱۳۸۹: آخرین مجرد (کارگردان: -)
۱۳۸۹: حاجی پاپا (کارگردان: علیرضا اتفاقیان)
۱۳۸۸: ول کن دستمو (کارگردان: مجتبی چراغعلی)
۱۳۸۸: سفر به بی نهایت (کارگردان: صادق کرمیار)
۱۳۸۸: میش (کارگردان: مجید صالحی)
۱۳۸۷: پاپوش (کارگردان: اسماعیل فلاح‌پور) شبکه سه سیما
۱۳۸۷: قاتلین پیرمرد (کارگردان: داریوش ربیع) شبکه سه سیما
۱۳۸۶: فرزند افیون (کارگردان: مجید جوانمرد) شبکه سه سیما

مجموعه‌های تلویزیونی

۱۳۸۹: خوش نشین ها (کارگردان: سعید آقاخانی) - شبکه سه سیما زمستان۱۳۸۹
۱۳۸۸: زن بابا (کارگردان: سعید آقاخانی) - شبکه سه سیما نوروز ۱۳۸۹
۱۳۸۷: بزنگاه (کارگردان: رضا عطاران) - شبکه سه رمضان ۱۳۸۷
۱۳۸۷: سه در چهار (کارگردان: مجید صالحی) - شبکه یک سیما
۱۳۸۶: قرارگاه مسکونی(کارگردان: جواد رضویان) - شبکه تهران - نوروز ۱۳۸۶
۱۳۸۶: زندگی به شرط خنده (کارگردان: مهدی مظلومی) - شبکه تهران
۱۳۸۴: متهم گریخت (کارگردان: رضا عطاران) - شبکه سه رمضان ۱۳۸۴
۱۳۸۳: خانه به دوش (کارگردان: رضا عطاران) - شبکه سه رمضان ۱۳۸۳
۱۳۸۲: پشت کنکوری‌ها (کارگردان: پریسا بخت آور) - شبکه تهران
۱۳۸۲: کوچه اقاقیا (کارگردان: رضا عطاران) - شبکه تهران
۱۳۸۱: دردسر والدین (کارگردان: مسعود نوابی)
آفتاب عالم تاب (کارگردان: امیر سماواتی)

سه شنبه 20 دی 1390 - 16:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | بیوگرافی هنرمندان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS